ja vart tog jag vägen?

Det kan man min själ fråga sig...jag e här nånstans, tror ja, men jag vet itne riktigt. Vet knappt ut eller in som vanligt, men nu värre än någonsin, det e inte lätt att gå från ensam till två. Vet inte hur man ska betee sig emellanåt, vare sig mot varandra eller mot mig själv. Jag e jag o har alltid varit o kommer alltid att vara, så e det bara, sen att man måste försöka förstå, kompromissa, tänka om, acceptera vissa saker, så e det nog bara, en får gilla läget som jag brukar säga, så länge det inte påverkar mig så grymt negativt som det kan göra i vissa fall.

Ja du nu e det ett nytt år igen, tiden flyger, en blir inte yngre (haha), tror jag måste ta tag i saker och ting, eller vi rättare sagt. Vi kan inte ha det så här längre, måste bli ändring igen, o det snart, mår inte bra av detta längre så e det bara.

Kom hem lite senare ikväll från jobbet, så nu sitter ja här i min ensamhet sen 45 min teabx o käkar rån i mängder, med bregott o ost :))

Vi borde la ta o träffs igen snart känner jag, e väl min tur att komma till dig nu antar jag, kanske kan passa på efter den andra februari, efter jag varit i Växjö, så fortsätter jag ner till dig, fast ja har ju inte nån bil direkt, hmm, aja får bli buss el. tåg, borde väl gå o lösa...

Får la gå o glo om Dåris vill in :):):)  .....nope ser henne inte nånstans, varit ute länge nu ju, aja kommer väl förhoppningsvis innan ja ska lägga mig, vilket ja kanske borde ta o göra snart.

Kände inte riktigt för det, går liksom inte när en jobbat sent, tycker jag, då vill man komma ner i varv ett tag innan.

Vi kan ju kanske höras av i morgon, då e ja ledig hela dagen o funderar på att ta mig till F-staden o va där över helgen el. nåt.

kram, ljuus

//Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0