Sol!!!

... är det ute minsann. Men jag ligger härinne och gömmer mig under ett täcke och halvsover. Trött och tröttare blir man av att inte göra någonting alls. Försöker omarrangera fikan i M-ås till idag men har inte fått svar ännu. Han sover nog fortfarande...

... själv vaknade jag innan åtta av att pappa kom in och pratade med mig. Efter snart tretti år borde han veta att jag inte vill prata förrän jag är helt vaken - och så försöker han när jag sover!?!?! "Vill du ha frukost?" ... haha, stackarn fick vänta en och en halv timme innan han fick nåt vidare svar men han får skylla sig själv. Om man stressar mig tar det bara längre tid.

Beställde lite julklappar till mig själv igår som jag ska berätta om när vi träffas... Hoppas det blir i morgon;)

Massor med kramar till dig,

Ljuuus!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0