Ingen pizza blev det..

... hör och häpna, bror min ville inte ha någon!!! Han trodde han kanske skulle bli sjuk, så det får man hoppas han låter bli (han ligger fortfarande i sängen, elva timmar snart, försöker väl vila bort eventuell sjuka). Snökaoset hade man ju gärna låtit bli att vakna till visserligen men pappa ringde 830 och hörde så vi inte var på väg så jag kunde inte undgå det.

Inception var inte så bra som folk säger, tyckte faktiskt den var smått förutsägbar. En originell idé men jag vet inte... nej, så blir det lätt när man får höra att en film ska vara så fruktansvärt bra. Helt ok var den, men inte mer än 3/5 skulle jag säga.

Nähej, om man skulle diska upp från igår och förbereda frukost. Nu ångrar jag att jag inte köpte snabbkaffe igår, brorsan har ju inget kaffe... argh... funderar helt allvarligt på att gå och köpa. Affären är ju bara runt hörnet. Hmmm, varför är jag alltid mer kaffesugen när jag inte är hemma själv? Har jag gäster eller som nu sover borta så är det totalt cravings, men på egen hand kan jag glömma bort det hela.

Tja, kanske skulle göra mig gott med lite frisk luft...

Hoppas ni har det bra i B-måla och att stackars Marcus kom dit han ville, skulle inte han hem igår? Ser lite illa ut redan nu för att eftermiddagen på juldagen kantänka... puh, vilket kaos! Samtidigt tänker jag att det här vädret sticker hål på allt vårt moderna kaxande om att vi minsann bestämmer över naturen, på sätt och vis är det lite juligt, lite gammeldags... men den tanken man inte ska säga högt, haha, då slår väl någon en. Jag själv till exempel, som redan drar mig för hemfärden till Halmstad. Urk.

Nå ja, nu ska dagen väl börja...

Ljuus!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0