Här sitter jag i min kappa

... för kallt är det ute i skogen.

Trött blev jag nu också men jag bara sitter här och slöar, blir snart serverad omelett (och vin?). Det är bekvämt att bo här... :)

Saknar min egen dator, har stulit pappas, för jag vill ha mina serier, är f-n beroende.

På måndag kväll måste vi lägga upp planen för 2011. Och äta den där frukosten på hotellet på tisdag morgon, tycker jag:) Om han den där typen du hänger med numera är ledig på tisdag kanske vi kan åka in till Kalmar tillsammans? Jag ska ju ev möta upp syster med kusiner men det blir ju bara en stund och det hade varit trevligt att kunna göra både och, umgås med dig/er också. Maybe maybe. Fast jag gissar att han kanske jobbar?

Nå ja. Hoppas du inte är alltför utmattad i natt... stackare...

Nej, nu ska jag ringa och höra med min bror hur det blir manana.

Kramar och ljus!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0