Dan efter dopparedan

Pappa har fått fram bilen (här vet man aldrig om det går innan man försöker) så snart ska vi iväg en liten runda så jag får se Ninas och Stefans lägenhet. Trött och lite illamående idag, fick såna där chokladflaskor med sprit i igår och överdoserade litegranna tror jag bestämt. Bakis på socker, med andra ord. Urk. Nu blir det nyttigt för hela slanten ett par dagar så jag kan återhämta mig. Man tål inget nu mera, haha.

Hoppas verkligen vädret lugnar ner sig nu efter dessa stormar, så trött på att bli hindrad hela tiden eller vara nervös för att ta mig fram. Fast vackert är det ju.

Nähe, dags att bege sig kanske? Sen får vi hem och städa opp efter julafton, jag och pappa, ingen orkade röra ett finger igår, alla var jättetrötta. Verkar vara en tröttissjuka som går i detta residenset.

Ljuus!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0